12. Za murami

d z i e ń  4 7 

- panie lekarz, błagam. Ciut więcej tej czerwonej tabletki. Po niej mi tak miękko w głowie i w rękach, na suficie nawet. 

I kogo ja chcę oszukać? Tak mi po niej miękko, że im więcej jej dostaje tym mniej mówię, a myśli wciąż te same. 

Będę mieć urodziny w szpitalu, a być może z końcem stycznia mnie wykopią, bo przestałam odrywać każdy ostry przedmiot jaki znajdę, czy to pleksi z antyramy czy obudowa z długopisu. 

Mam już prawie 35 lat i dowiedziałam się o sobie wielu nowych rzeczy. Na przykład tego, że moja głowa już 20 lat temu wołała o pomoc w ten sam sposób co teraz oraz, że popisowo potrafię spierdolić sobie i innym życie w trybie zdalnym, ostrym i zamkniętym. 

Pani Bola z najbardziej irytującej osoby na oddziale przeistoczyła się w ostoję spokoju i małych radości. Dzieją się rzeczy dziwne, zamykam się w bąblu milczenia i unikania każdego, nawet najmniejszego kontaktu. Im mocniejszy bąbel tym mocniej dobija się do niego Wszechkurwawiedza. Zamiatając ruchem zamaszystym, acz eleganckim, Wszechkurwawiedza pojawia się wszędzie. Mówi dużo i na każdy temat. W swoim namiocie spowitym papierosowym dymem i trzeszczącą z telefonu muzyką Wszechkurwawiedza naucza i wypytuje- bo nie, nie rozbiła swojego cichego namiotu w kącie sali. Wszechkurwawiedza zaanektowała palarnię do tego stopnia, że wszędzie stoją jej kubki po kawie, rozdaje słodycze i kocyki i rozpościera swoje wszechwiedzące macki po każdym kącie. Dopada wścibskimi pytaniami i tłumaczy Ci Twoje własne życie nie znając nawet grama treści.
Odechciciewa mi się palić.

Wszechkurwawiedza doskonale łączy się z Tancerką, która zachęcona jej śmiałymi działaniami oplata trującymi mackami każdego kto chce słuchać jej piskliwego, pełnego tandetnych i ckliwych mądrości głosu. Do tego wije się przed każdym, zwłaszcza przed tymi którzy zupełnie nie interesują się jej tanecznymi figurami. 

Nawet kiedy płacze rozpaczliwie to jest tandetna i ckliwa. Słucham tego milcząc coraz mocniej i coraz silniej czując, że jeśli ktoś znowu zechce przerwać moje milczenie to wyleje się głośnym wrzaskiem. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

7. za murami

6. Za murami

2. za murami