8. Za murami

Oddział opustoszał, wydaje mi się, że jest tu więcej porzuconych po śniadaniu jabłek niż pacjentek. Zostały starsze panie, znerwicowane młode kobiety, jednostki o wątpliwej stabilności psychicznej i ona, Jezus Maryja, Córa Niebios. 

I właśnie Córa Chrystusowa dokonała na mnie brutalnego i niespodziewanego gwałtu laryngologicznego opowiadając mi w progu łazienki swoją historię. Nie patrząc jej w oczy słuchałam jak rozchorowała się od orgazmu który we śnie dał jej jakiś chłopak. O tym jak pewnego dnia widząc się z Chrystusem Królem doznała orgazmu dzięki samemu Stwórcy i jak od tego czasu potrafiła włączyć spełnienie pocierając pieprzyk na twarzy. Niestety, dowiedziałam się, że zepsuła tę niezwykłą umiejętność i czuła już tylko prąd w brzuchu, pogięty jak kryza. Z tego wszystkiego Chrystus Król ******* doświadczył utraty członka. 

Myślałam, że historia zakończy się w tym miejscu, wpatrywałam się intensywnie w podłogę, a w głowie kołatała się jedna jedyna myśl

"Błagam, skończ już".

Jednak usłyszałam  po chwili, że Chrystus Król ******** jest pośród nas, w tym samym miejscu, tu na oddziale. 

Pierdolnięta A.

Nie jest kobietą. Pierdolnięta A jest nim, Chrystusem Królem******, ponieważ wygląda dość chłopięco. Ale nie ma penisa. Ma same jądra. 

Być może ten opis nie wyszedł zbyt zgrabnie, ale samo wspomnienie tej opowieści wywołuje we mnie spazmy. Nie wiem czy usłyszałam schizofreniczny bełkot czy zawoalowaną historię nadużyć seksualnych. Wiem, że Chrystus Król******* istnieje, bo uwieczniono go na zdjęciu, które Córa Niebios z chęcią pokazywała komu popadnie. 

Szkoda mi w tym wszystkim Pierdolniętej A, bo mimo, że się jej boję, to trudno patrzeć jak opędza się od Córy Chrystusowej, która snuje się za nią jak cień, wchodzi do toalety mimo sprzeciwów i nakłania do nocnych modlitw w jednym łóżku. 

Dlaczego, zastanawiam się i gdybam nad ranem, kiedy jeszcze ciemno, depresyjni pacjenci, którzy chcieli spokojnie wymazać się z tego świata, zamykani są w tym samym miejscu co Jezus, Maria i przypuszczalnie cała masa innych baśniowych stworów?

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

7. za murami

6. Za murami

2. za murami